vrijdag 29 april 2011

Koninginnedag........



O, wat hou ik ervan !!!

Traditie ten Top:

kan niet wachten om morgenvroeg samen met mijn moeder de vrijmarkt af te struinen naar leuke dingen, vaak weet ik van tevoren wel waarnaar ik op zoek ben..
Behalve dit jaar, omdat we thuis zo druk in de weer zijn met het huis op te knappen, ben ik er helemaal niet mee bezig geweest, tot voor een uurtje terug.. bakalieten deurknoppen, daar hebben we er nog 2 van nodig omdat er 2 kapot zijn.
Ter plekke zullen er ook wel weer wat tips en ideeen opkomen ;-)

Mijn moeder zal wel op zoek gaan naar oud houten speelgoed, of andere leuke dingen voor de pollewoppen.
Jullie zullen het wel herkennen, in 1 oogopslag hebben we al gezien of er wat valt te scoren.
En vooral niet al te enthousiast reageren als we iets leuks zien!!

Daarna naar huis, waar paps al zit te wachten met de koffie en een oranje tompouche..


Natuurlijk met de tv aan om te zien, wat Beatrix en de prinsessen dragen!
Onze vondsten nog even nabespreken en dan op naar mijn eigen huissie,
Daar ga ik mijn meneer ophalen om samen met een paar goede vrienden, in de stad, gezellig nog een borrel te drinken op onze koningin!

1 opmerking:

Plenty of Presents zei

Zo gaat het ook bij mij... met koninginnedag, alleen zonder meneer en met dochter(s). hh ik ben benieuwd of je nog wat leuks hebt gevonden??
groetjes Paula