zaterdag 19 januari 2013

Zoveel te doen...



...... De ideeën in mijn hoofd lopen over...




Maar op de een of andere manier, komt er niks tot weinig uit mijn handen, herkennen jullie dit?


Ik wil graag dit kapstokje verven, maar geen zin om in die koude schuur te gaan staan.

Ook heb ik een leuk project in gedachten met een aantal wc rollen, het ligt er allemaal, maar aan beginnen?

Een schilderij maken met een lijmpistool, ziet er ook simpel uit....
Nee, ook niet....


Maar gisteravond was ik bij de action en zag dit borduurwerkje, ik dacht nog zal wel weer z'n langdurig project worden, maar ik vind het leuk!!
Lekker op de bank, terwijl mijn meneer op de andere bank ligt, kachel aan en wijntje erbij..

JA, de komende avonden ben ik voorlopig wel zoet



Fijn weekend !




4 opmerkingen:

Een dotje wat zei

Ziet er leuk uit... Veel plezier met borduren!

Kim zei

Ja, zó herkenbaar! Leuk dat je iets hebt gevonden waarin je wel je creativiteit kwijt kan.. én ook nog gezellig bij elkaar kunnen zijn, wat wil je nog meer ;)

Wel toepasselijk voor aankomende maand.

Bedankt voor je berichtje. Ik heb nu idd al het vermoeden dat ik dit wel heel erg leuk kan gaan vinden!

Fijne avonden :D

hokje zei

Hier ligt ook zo'n pakket klaar, maar moet nog even een beetje zin vinden ;)

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Unknown zei

hmm ik wil nu ook zo'n pakket
kvind het heeeeeel mooi !!