maandag 12 november 2012

Zondag

 
Iedere ochtend als ik naar mijn werk rijdt kom ik langs een oorlogsbegraafplaats
( Canadees)
 
gister kwamen we er ook langs rijden op weg naar het bos waar we wilden gaan wandelen



                                      We  zagen we dat het Poppy Day was( klaproosdag)
                                          herdenking van de gevallen soldaten in WO11

                                                                                






                                                                  Klaprooskrans



                                 Wat was het indrukwekkend, en bijzonder om erbij te zijn.....









 Daarna heerlijk door het bos gewandeld, wat was het een lekker weer en prachtig in het bos!!







                          tot slot hadden we wel een vette hap verdiend..... mmmmmmmmm

1 opmerking:

MARTINE'S BLOG zei

He Frollie,
Wat een leuke teksten schrijf jij bij je foto's. Precies zoals het is en niet te veel tekst. Leuk dat je mij gaat volgen, ik volg terug.
Hele fijne dag! Groetjes Martine.
ps. indrukwekken zo'n begraafplaats. Ik ben in Normandie geweest, ook heel indrukwekkend.