maandag 31 januari 2011

Theepotten verzameling

Zoals bijna alle verzamelingen ontstaan, zo begon voor ongeveer 1 jaar terug deze gekte..
Op een zonnige zondag, de voetbalclub bij ons op de hoek, hield hun jaarlijkse rommelmarkt, juuuuujjjjj
Aangezien ik al dol enthousiast bij het woord "ROMMELMARKT" uitspreken wordt,en dan ook nog zo dichtbij...
(Het liefst zou ik de kruiwagen van manlief meenemen).
Ieder jaar is de stenen tribune de plek voor al het porselein en glaswerk, ik kom het voetbalveld oplopen en daar zie ik haar staan...


De vorm, de deksel, de tuit, duidelijk liefde op eerste gezicht, ik had nog geen idee waar ze moest komen te staan of wat ik er uberhaupt mee ging doen, maar ze moest en zou met mij mee naar huis!
Zo geschiedde.. inmiddels zijn er al een hoop andere dames bij gekomen, bijna allemaal uit de kraamkamer van Bavaria of Douwe Egberts.
Natuurlijk verhuizen ze straks vrolijk mee, denk dat ze vanzelf wel weer een mooie plekkie gaan krijgen...

5 opmerkingen:

Katrientje vanalles zei

Dat is al wel een hele verzameling bij elkaar hé

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

dat ziet er geweldig uit :)

Stina zei

zo jij hebt al een hele verzameling, leuk.
ga je volgen je bent ook welkom bij mij.
fijne avond groetjes Stina

Helmi zei

Geweldig, ik heb ook een keer een berichtje over verzamelen geplaatst. Verzamelen is ook een kunst!
grt, Helmi

Danielle Steijn zei

Ik ben ook verliefd geworden op dezelfde theepot, heb hem heroverd en nu staat hij in een luxe bed en breakfast in Curacou...Ik kan hier geen foto ervan plaatsen maar ik denk dat hij nog wel op mijn blog staat: steijn.posterous.com
Veel geluk!!!!